Ευεξiα & Πλουτος – Συγχρονος Οδηγος Ευημεριας

Εμμανουήλ Χρύσης – Ανεξάρτητος Διανομέας Πολυεπίπεδου Marketing (M.L.M.)


Σχολιάστε

Εσείς βάζετε γάλα στον καφέ σας; Καλά κάνετε!!

AntiChainLetter

phpdk1muzpmΚυκλοφορεί εδώ και καιρό, σε διάφορες παραλλαγές , ένας μύθος που λέει ότι δεν πρέπει να βάζουμε γάλα στον καφέ μας , γιατί αλλιώς θα πάθουμε διάφορα τρομερά και φοβερά πράγματα…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 764 επιπλέον λέξεις


Σχολιάστε

Free Networking Monitoring Software For Network Management

 

Η ενέργεια ισχύει από την Τετάρτη 20/11 στις 09:00 έως και τη Δευτέρα 25/11 στις 24:00 ή έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Η ενέργεια ισχύει από την Τετάρτη 20/11 στις 09:00 έως και τη Δευτέρα 25/11 στις 24:00 ή έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

http://my.oriflame.gr/Manos

 56300041-1707100143-C16colourSITE

Ειδική προσφορά – 50% έκπτωση από την αρχική τιμή σε όλα τα προϊόντα μακιγιάζ!

Έως και 25/11 ή εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Η ενέργεια ισχύει από την Τετάρτη 20/11 στις 09:00 έως και τη Δευτέρα 25/11 στις 24:00 ή έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Συνέχεια

Εμμανουήλ Χρύσης


Σχολιάστε

CashUnite is going to change what we do!

CashUnite is going to change what we do!

Why reinvent the wheel? Seriously!
There are companies out there saying, would you like to have been an investor in Facebook at the start.
Or, would you like to be abke to share in Facebooks advertising revenue. And similar type lines. Listen wake up people. Facebook, YouTube, Twitter and all the other global social networks are the global leaders and will not be over taken for many, many years, if at all!!! Don’t fall for the hype of being in at the beginning of a new social media platform that is going to change things. Seriously it is not going to happen!


Σχολιάστε

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ 2 ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΩΣ 5/02/2012 ΚΑΙ ΜΕ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ!!

Oriflame Edition

Image via Wikipedia

Ο Εμμανουήλ Χρύσης κοινοποίησε σύνδεσμο

Για πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζι μου στο e_chrisis@yahoo.com ή μπείτε στο σύνδεσμο (link) για δωρεάν εγγραφή: http://my.oriflame.gr/Manos

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ 2 ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΩΣ 5/02/2012 ΚΑΙ ΜΕ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ!!

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΠΡΟ…Δείτε περισσότερα


Σχολιάστε

A quick note to let you know about a free upcoming broadcast

Hi there!
I just had to take a minute and drop you a quick note to let you know about a free upcoming broadcast with the World Massage Conference that I’m going to be attending. Συνέχεια


1 σχόλιο

Γυμναστική στη δουλειά

BODY & MINDFitness

Γυμναστική στη δουλειά

16-10-2009

Μπορείτε να εφαρμόσετε τις παρακάτω ασκήσεις στο γραφείο, στη διάρκεια του μεσημεριανού σας διαλείμματος.

Εκτελέστε 4 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε άσκηση με 1 λεπτό ξεκούραση μεταξύ των σετ.

άσκηση 1
Ξεκινήστε από όρθια θέση με τα πέλματα να ακουμπάνε καλά στο πάτωμα. Για περισσότερη ισορροπία, κρατηθείτε με το ένα χέρι από τον τοίχο. Στη συνέχεια, ανασηκωθείτε στις μύτες των δύο ποδιών. Μείνετε σε αυτή την θέση για 10 δευτερόλεπτα περίπου. Κατόπιν, επαναφέρετε τα πόδια στην αρχική θέση και επαναλάβετε τη διαδικασία από την αρχή.

άσκηση 2
Τώρα καθίστε στην καρέκλα σας, έχοντας το ένα πόδι κανονικά στο πάτωμα και το άλλο τεντωμένο στον αέρα, παράλληλα με το έδαφος. Φροντίστε ώστε το πέλμα σας στην αρχή να είναι κάθετο προς το ταβάνι. Έπειτα, με αργές κινήσεις τεντώστε το κουντεπιέ σας όσο καλύτερα μπορείτε. Συνεχίστε μέχρι να συμπληρώσετε τον απαιτούμενο αριθμό επαναλήψεων.

άσκηση 3
Καθίστε στην καρέκλα και πιάστε την άκρη του γραφείου σας. Η απόσταση από το γραφείο πρέπει να είναι τέτοια ώστε τα χέρια σας να είναι ελαφρώς λυγισμένα. Από αυτή την θέση με αργές κινήσεις τραβήξτε την καρέκλα προς το γραφείο μέχρι οι αγκώνες να έρθουν πίσω από την πλάτη. Στην συνέχεια επαναφέρετε το σώμα στην αρχική του θέση. Αν η καρέκλα δεν διαθέτει ρόδες, ξεκινήστε την άσκηση με τους βραχίονες πολύ λυγισμένους. Κρατώντας σταθερά τα πόδια σας κάτω, τραβήξτε το σώμα σας προς τα εμπρός. Με αυτό τον τρόπο δουλεύετε ισομετρικά. Αισθάνεστε την πίεση και την ένταση της άσκησης στην πλάτη, ακόμη και χωρίς να υπάρχει κίνηση. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 20 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε την άσκηση.

άσκηση 4
Σηκωθείτε όρθιες και τοποθετήστε τις παλάμες σας πάνω σε ένα τοίχο, έχοντας τα πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων. Με αργές κινήσεις, λυγίστε τα χέρια έτσι ώστε το στήθος να πλησιάσει τον τοίχο. Όταν φτάσετε μερικά εκατοστά πριν τον τοίχο επαναφέρετε το σώμα στην αρχική θέση και επαναλάβετε.

Ο Βαγγέλης Πολυμερόπουλος είναι fitness editor του Prevention και του Men’s Health.
Από το Prevention

Share/Save/Bookmark